מדיניות פרטיות

מדיניות פרטיות

פרטיות ואבטחת המידע שלכם חשובות לנו מאוד. בין אם אתם מזמינים חדר, חברים באחת מתוכניות הנאמנות או רשימות התפוצה שלנו או לקוחות פוטנציאלים הגולשים באתר שלנו, אנו רוצים שתסמכו על כך שהמידע שסיפקתם לנו מנוהל ומאובטח כראוי.
מדיניות פרטיות זו מסבירה כיצד אנו משתמשים במידע האישי שלכם, ואת זכויותיכם באשר לגישה למידע זה ולתיקונו.

אנו אוספים נתונים אישיים ונתונים נוספים (המוגדרים להלן) באמצעות: (1) אתרי האינטרנט שלנו www.magdalahotel.com ו-www.magdalahotel.co.il (להלן, "אתרי האינטרנט") (2) באמצעות יישומים הזמינים לשימוש על מחשבים ועל מכשירים ניידים או באמצעותם ("האפליקציות"); (3) באמצעות דפי המדיה החברתית שלנו שבשליטתנו ("דפי המדיה החברתית שלנו"); (4) כאשר אתם מבקרים או מתארחים במלון, או באמצעות אינטראקציות לא מקוונות אחרות כגון שיחה למלון.
אתרי האינטרנט, האפליקציות ודפי המדיה החברתית שלנו יוגדרו להלן כ-"השירותים המקוונים", ובצירוף עם תקשורת לא מקוונת, כ-"השירותים". השימוש בשירותים הנ״ל מהווה הסכמה לתנאים ולהתניות של הצהרת פרטיות זו. אנא קראו הצהרת פרטיות זו בעיון. מלון מגדלה משמש כבקר נתונים של נתונים אישיים אודותיכם. נשואי הנתונים מודעים לכך שהמידע האישי, כהגדרתו להלן, עשוי להישמר במאגר המידע של מלונות מגדלה וכי מסירת המידע האישי כפופה לבקשתם ולהסכמתם. יחד עם זאת, אם הנתונים האישיים שאנו מבקשים לא יסופקו לנו, או יאסרו עלינו לאסוף נתונים אלה, ייתכן שלא נוכל לספק את השירותים.

איסוף נתונים אישיים ונתונים אחרים:
1. "נתונים אישיים" פירושם נתונים המזהים את נשוא הנתונים כאדם פרטי או מתייחסים לאדם הניתן לזיהוי. אנו אוספים נתונים אישיים, כגון: 1.1. פרטי התקשרות (שם, כתובת דוא"ל, כתובת למשלוח דואר, מספר טלפון, מספר פקס, מספר תעודת זהות, תאריך לידה ומספר דרכון); 1.2. פרטי תשלום (כרטיס תשלום: מספרים ותאריך תפוגה לפי כללי PCI DSS, כתובת לחיוב ופרטי חשבון בנק); 1.3. נתונים דמוגרפיים (גיל, מין, מדינה ושפה מועדפת); 1.4. נתונים על בני משפחה ומלווים, כגון שמות וגילאי ילדים; 1.5. מידע הקשור להזמנה, שהייה או ביקור במלון מגדלה (תאריך הגעה ועזיבה, מוצרים ושירותים שנרכשו, העדפות, שיחות טלפון שבוצעו); 1.6. מידע הדרוש למילוי בקשות מיוחדות ו/או התאמות ספציפיות (העדפות, פעילויות פנאי, תאריך לידה, יום נישואין, שם האורח הנלווה, מספר הילדים וגילם); 1.7. העדפות האורחים ונתונים מותאמים אישית ("העדפות אישיות"), כגון תחומי עניין, פעילויות, תחביבים, בחירות מזון ומשקאות ושירותים אותם נשוא הנתונים מביא לידיעתנו או עליהם אנו לומדים במהלך הביקור; 1.8. פרטי חברות בתוכנית הנאמנות; 1.9. מיקום גיאוגרפי ומידע מבוסס מיקום אחר; 1.10. תמונות ונתוני וידאו ושמע באמצעות מצלמות אבטחה הממוקמות באזורים ציבוריים בשטחינו, כגון מסדרונות ולובי (מערכות טלוויזיה במעגל סגור - CCTV - וכרטיס מפתח אלקטרוני).
2. "נתונים אחרים" פירושו נתונים שאינם חושפים זהות ספציפית או שאינם מתייחסים לאדם באופן ישיר. אנו אוספים נתונים אחרים, כגון נתוני דפדפן ומכשיר, כולל כתובת IP ונתונים שנאספו באמצעות קובצי Cookie, תגי פיקסל וטכנולוגיות אחרות, נתונים מצטברים ביחס לאירוח נשוא הנתונים ותגובות להצעות קידום מכירות וסקרים.
3. במקרים מסוימים, אנו עשויים לשלב נתונים אחרים עם נתונים אישיים (כגון שילוב שמו הספציפי של נשוא הנתונים עם מיקומו הספציפי). אם נעשה זאת, נתייחס לנתונים המשולבים כנתונים אישיים כל עוד הם משולבים.
4. אם נשוא הנתונים מוסר לנו או לספקי השירות שלנו נתונים אישיים כלשהם אודות אנשים אחרים (למשל, כאשר מתבצעת הזמנה על ידי נשוא הנתונים עבור אדם אחר), הדבר מהווה הצהרה לכך כי לנשוא הנתונים יש את הסמכות לעשות זאת ושהוא מאפשר לנו להשתמש בנתונים אלה בהתאם להצהרת פרטיות זו. כיצד אנו אוספים נתונים אישיים ונתונים אחרים אנו אוספים נתונים אישיים ונתונים אחרים במגוון דרכים:
5. שירותים מקוונים. אנו אוספים נתונים אישיים בעת ביצוע הזמנה, רכישת מוצרים ושירותים, כאשר נשוא הנתונים מתקשר איתנו, או מתחבר אלינו או מפרסם פוסטים בדרך אחרת בדפי מדיה חברתית, או נרשם לניוזלטר או משתתף בסקר, תחרות או הצעת קידום מכירות, או מגיש מועמדות לעבודה.
6. ביקורים ואינטראקציות לא מקוונות. אנו אוספים נתונים אישיים כאשר נשוא הנתונים מבקר במלון מגדלה או שוהה כאורח במלון מגדלה או משתמש בשירותי מלון מגדלה, בעת השתתפות באירועי קידום מכירות שאנו עורכים או שאנו משתתפים בהם, או כאשר נתונים אישיים של נשוא הנתונים מסופקים לנו כחלק מקיום האירוע. אנו גם אוספים נתונים אישיים מההמבקרים בשטחנו, כאשר מידע על נשואי הנתונים עשוי להיאסף באמצעות מערכות טלוויזיה במעגל סגור (CCTV), כרטיסי מפתח אלקטרוניים ומערכות אבטחה אחרות.
7. מקורות אחרים. אנו עשויים לקבל נתונים אישיים אודותיכם מגורמי צד שלישי אחרים. מידע זה עשוי לכלול מידע מסוכני נסיעות, תוכניות נאמנות, כרטיסי אשראי, רשויות המדינה על מנת לעמוד בדרישות החוק, חברות סקרים וקבלני המשנה ונותני השירותים שלנו, כמו גם גורמי צד שלישי נוספים.
8. מידע אוטומטי: בשעת השימוש או התקשורת עם אתר האינטרנט שלנו ו/או השימוש בכל אפליקציה שאנו עשויים להפוך לזמינה באתר האינטרנט שלנו, אנו מקבלים ושומרים מידע שנוצר כתוצאה מפעילות נשוא הנתונים כמו גם מידע שנאסף באופן אוטומטי מהדפדפן או המכשיר הנייד של נשוא הנתונים. לדוגמה, בדומה לאתרי אינטרנט רבים, אנו מקבלים מידע מסוים כאשר דפדפן אינטרנט מקבל גישה לאתר האינטרנט שלנו, כולל כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, נתוני רשת סלולרית, דפים שנצפו וזמני גישה. מידע זה עוזר לנו לתקשר עם הלקוחות שלנו ולספק להם את השירותים שלנו.
9. שירות לקוחות ומוקדים טלפוניים. אנו אוספים נתונים אישיים כאשר נשוא הנתונים מבצע הזמנה בטלפון, מתקשר איתנו באמצעות דוא"ל, פקס או באמצעות שירותי צ'אט מקוונים, או יוצר קשר עם שירות הלקוחות. תקשורת זו עשויה להיות מוקלטת למטרות בקרת איכות והכשרה.
10. נתונים מצטברים. אנו עשויים לצבור נתונים שאנו אוספים ונתונים מצטברים אלה לא יזהו באופן אישי את נשוא הנתונים או כל משתמש אחר. שימוש בנתונים אישיים ובנתונים אחרים.
11. אנו משתמשים בנתונים אישיים ובנתונים אחרים לאחת או יותר מהמטרות המפורטות להלן: 11.1. מימוש הזמנות ורכישות אחרות: אנו עשויים לעבד מידע הנוגע לעסקאות שבוצעו איתנו ו/או באמצעות אתר האינטרנט שלנו ("נתוני עסקאות"). נתוני העסקאות עשויים להיות מעובדים לצורך השלמת הזמנת חדר, אספקת המוצרים והשירותים שנרכשו, התאמה אישית של השירותים שלנו להעדפות נשוא הנתונים, בקשת משוב על השהייה בנכסים שלנו ושמירת תיעוד מתאים של עסקאות אלה. 11.2. קשרי אורחים: כדי להציע שירותי אירוח ומוצרים המתבססים על העדפותיו של נשוא הנתונים, המידע נאסף במהלך ולפני שהותו של נשוא הנתונים בנכסים שלנו. המידע עשוי לשמש לאירועי תכניות נאמנות עתידיים שיופעלו על ידינו או על ידי שותפינו. 11.3. מענה לפניות: אנו עשויים לעבד מידע הכלול בתוך או המתייחס לכל תקשורת שנשלחת אלינו ("נתוני התכתבות") על ידי נשוא הנתונים. נתוני ההתכתבות עשויים לכלול את תוכן התקשורת וכן את המטה-נתונים המשויכים לתקשורת (כגון קבוצות, פגישות ואירועים). נתוני ההתכתבות עשויים להיות מעובדים למטרות תקשורת ולתיעוד רשומות. 11.4. מטרות עסקיות פנימיות: לצורך המטרות העסקיות הפנימיות שלנו, פיתוח מוצרים חדשים, שיפור האתר, שיפור השירותים שלנו, זיהוי מגמות שימוש ודפוסי ביקור, קביעת יעילות המבצעים שלנו, הערכת ביצועי גורמי צד שלישי (כגון סוכנויות נסיעות), חיזוי התשואה והתפוסה שלנו ועמידה בהתחייבויות חוזיות. 11.5. תקשורת אדמיניסטרטיבית ונוספת: כדי לשלוח מידע חשוב בנוגע לאתר האינטרנט שלנו, להודיע על שינויים בתנאים, בהתניות ובמדיניות שלנו, או לספק מידע אדמיניסטרטיבי אחר (כגון מידע על הזמנות נסיעות, לדוגמה אישורים בדוא"ל). 11.6. שיווק ומבצעים: כדי ליידע את האורחים שלנו לגבי מבצעים וחדשות אודות מוצרים ושירותים הקשורים למלון מגדלה שאנו חושבים שעשויים לעניין אותם. 11.7. ביטחון ואבטחה: כדי לשמור על ביטחון נשוא הנתונים שלנו, כמו גם של האורחים ואנשי צוות אחרים, בעת ביקורו של נשוא הנתונים במלון מגדלה. 11.8. חובותינו על פי חוק: כדי לעמוד בתנאים או בדרישות משפטיות ורגולטוריות בהתאם לחוק, לתקנות או להליכים משפטיים אחרים. 11.9. אנו עשויים להשתמש בנתונים האישיים ובנתונים אחרים, בכללם או בחלקם, על מנת לבצע חישובים סטטיסטיים מסוימים שחלקם עשויים להופיע באפליקציה, באתרי אינטרנט או בשירותים אחרים; זאת בתנאי שאף אחד מהחישובים הללו לא יכלול מידע או פרטים המאפשרים זיהוי אישי.
12. הבסיס המשפטי לעיבוד הנתונים האישיים שלכם מורכב מאחת או יותר מהסיבות הבאות: 12.1. הסכמת נשוא הנתונים. 12.2. אספקת השירותים. 12.3. ציות לחוקים, לתקנות או להליך משפטי אחר. 12.4. עניין עסקי לגיטימי. חשיפת נתונים אישיים ונתונים אחרים.
13. אנו משתפים נתונים אישיים ונתונים אחרים עם הגורמים הבאים: 13.1. מלון מגדלה על מנת לספק חווית אירוח טובה יותר בהתבסס על העדפותיו, השימוש בשירותים ושהיות קודמות של נשוא הנתונים; 13.2. נציג או סוכן נסיעות שסיפק לנו את פרטיו האישיים של נשוא הנתונים (לדוגמה, סוכן נסיעות, עוזר אישי, מעסיק או בן זוג שמסר לנו את המידע); 13.3. ספק שירות וספקים המסייעים לנו במתן שירותים. דוגמאות לנותני שירותים וספקים כאלה הם ספקי שירותי IT, יועצים משפטיים, רואי חשבון, ספקי שירותי תשלום ועוד. 13.4. שותפי השיווק והפרסום שלנו כדי לספק מודעות רלוונטיות יותר באתר שלנו ולעודד את חזרת נשוא הנתונים אל האתר שלנו. שותפים אלה לא ישתמשו בנתונים לכל מטרה אחרת מלבד העניין הלגיטימי שלנו בשיווק ישיר, ולנשוא הנתונים תמיד תהיה הזכות להתנגד. 13.5. אנו עשויים לחשוף או להעביר מידע אישי לצד שלישי במקרה של ארגון מחדש, מיזוג, מכירה, מיזם משותף, הקצאה, או כל העברה אחרת של כל או חלק מעסקי ונכסי מלונות מגדלה (לרבות פשיטת רגל או הליכים דומים).
14. אנו עשויים גם לחשוף נתונים אישיים כפי שאנו סבורים שנחוץ או מתאים: (א) כדי לציית לחוק החל; (ב) כדי לציית להליך משפטי; (ג) כדי להגיב לבקשות מרשויות ציבוריות וממשלתיות, (ד) כדי לאכוף את התנאים וההתניות שלנו; (ה) כדי להגן על פעולותינו; (ו) כדי להגן על הזכויות, הפרטיות, הביטחון או הרכוש של מלון מגדלה, שלכם או של אחרים; וכן (ז) כדי לאפשר לנו לתבוע סעדים זמינים או כדי להגביל נזקים שאנו עלולים לספוג. העברה חוצת גבולות.
15. כעיקרון כללי, עיבוד הנתונים מתבצע בתוך גבולות ישראל, עיבוד נתונים על ידי גורמי צד שלישי או ספקי שירותי ענן עשוי להתבצע בשרתים ברחבי העולם כגון Microsoft Azure, Microsoft 365, Amazon AWS וכו'.
16. עם זאת, חלק מהמידע עשוי להיות מאוחסן על גבי ענן, אשר עשוי להיות מוחזק מחוץ לגבולות ישראל או האיחוד האירופי. מפעיל שירותים אלה מתחייב לעמוד בהוראות תקנות הגנת הפרטיות הכלליות. במקרה ספציפי זה, דעו כי נוודא שננקטו אמצעים נאותים כדי להבטיח שלנתונים האישיים מוענקת רמת אבטחה מתאימה. כיצד נשוא הנתונים יכול לקבל גישה אל, לשנות או להגביל את השימוש בנתונים אישיים אם נשוא הנתונים מתגורר באיחוד האירופי, יחולו התנאים הבאים:
17. הזכות למידע על עיבוד הנתונים האישיים של נשוא הנתונים. אנו שואפים לספק לנשוא הנתונים מידע תמציתי, שקוף, מובן ונגיש לגבי התנאים לעיבוד נתונים אישיים, תוך שימוש במונחים ברורים ופשוטים.
18. הזכות לגישה, לתיקון ולמחיקה של נתונים אישיים. זכות הגישה מאפשרת לנשוא הנתונים לקבל מאיתנו מענה לשאלה של האם נתונים אישיים עובדו או לא עובדו, כמו גם את התנאים של עיבוד זה.
19. הזכות לתקן נתונים אישיים.
20. בכפוף לחריגים הקבועים בחוק החל, לנשוא הנתונים יש את הזכות לבקש מאיתנו למחוק נתונים אישיים, כאשר חלה אחת מהעילות הבאות: 20.1. נתונים אישיים אינם נחוצים עוד למטרות שלשמן הם נאספו או עובדו בדרך אחרת; 20.2. נשוא הנתונים מבקש לבטל את הסכמתו שעליה התבסס עיבוד הנתונים האישיים ואין כל בסיס אחר המצדיק עיבוד כזה; 20.3. נשוא הנתונים בוחן ויכול לקבוע כי נתונים אישיים עובדו שלא כדין; 20.4. חובה למחוק נתונים אישיים בהתאם למחויבות חוקית. 20.5. הזכות להגביל את עיבוד הנתונים האישיים; התקנות החלות קובעות כי ניתן להפעיל זכות זו במקרים מסוימים, בפרט במקרים הבאים: 20.6. כאשר נשוא הנתונים חולק על דיוקם של הנתונים האישיים; 20.7. כאשר נשוא הנתונים בוחן ויכול לקבוע כי עיבוד הנתונים האישיים אינו חוקי, אך מתנגד למחיקת נתונים אישיים ודורש במקום זאת שהעיבוד יהיה מוגבל; 20.8. כאשר איננו זקוקים עוד לנתונים האישיים אך הם עדיין נחוצים כדי לבסס, לממש או להגן על זכויות משפטיות; 20.9. כאשר נשוא הנתונים מתנגד לעיבוד שיתבסס על העניין הלגיטימי של בעל השליטה במידע, במהלך בחינת השאלה אם העילות הלגיטימיות בהן נוקט בעל השליטה גוברות על אלו של האדם המדובר.
21. הזכות לניוד נתונים. 21.1. כאשר העיבוד מבוסס על הסכמתו של נשוא הנתונים או על חוזה, זכות זו לניידות מאפשרת לנשוא הנתונים לקבל את הנתונים האישיים שסופקו לנו בפורמט מאורגן ונפוץ, ולהעביר נתונים אישיים אלה לבקר נתונים אחר מבלי שנפריע לכך.
22. הזכות לביטול הסכמה. 22.1. כאשר אנו מעבדים נתונים אישיים על בסיס הסכמה, ניתן לבטל הסכמה זו בכל עת באמצעים שסופקו למטרה זו (בהליך המובא בסוף מדיניות זו). מאידך גיסא, ובהתאם לחוק החל, ביטול ההסכמה תקף רק לעתיד ולכן אינו יכול לערער על חוקיות העיבוד שבוצע לפני ביטול זה.
23. הזכות להחליט על גורלם של נתונים אישיים לאחר מותו של נשוא הנתונים. 23.1. לארגן את גורלם של נתונים אישיים לאחר המוות באמצעות אימוץ הנחיות כלליות או ספציפיות. אנו מחויבים לכבד הנחיות אלה. בהיעדר הוראות, אנו מכירים באפשרות של יורשים לממש זכויות מסוימות, ובפרט את זכות הגישה למידע, אם הדבר נחוץ להסדרת עזבונו של המנוח; הזכות להתנגד לסגירת חשבונות המשתמש של המנוח; והזכות להתנגד לעיבוד הנתונים שלו.
24. הזכות להגיש תלונה לרשות מפקחת. אם, למרות מאמצינו לשמור על סודיות הנתונים האישיים של נשוא הנתונים, נשוא הנתונים מרגיש שזכויותיו אינן מכובדות, יש לנשוא הנתונים הזכות להגיש תלונה לרשות מפקחת. רשימה של רשויות בקרה זמינה באתר האינטרנט של הנציבות האירופית.
25. אם מקום המגורים נמצא בכל מקום מחוץ לאיחוד האירופי (לרבות ישראל), הזכויות לעיון, עריכה או שינוי של מידע אישי המוחזק במאגרי המידע שלנו יהיו כפופות לדין הישראלי, לרבות הוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א-1981. אבטחה.
26. אנו מיישמים אמצעי הגנה ואבטחה מנהליים, ארגוניים וטכניים נאותים כדי להגן על נתונים אישיים מפני גישה, גילוי, הרס או שינוי בלתי מורשים, אובדן בשוגג, שימוש לרעה או נזק. אנו בודקים ומנטרים באופן קבוע אמצעי הגנה ואבטחה אלה.
27. כאשר חשיפת נתונים לגורם צד שלישי נחוצה ומאושרת, אנו מוודאים כי גורם זה מבטיח רמת הגנה נאותה ודורשים ערבויות חוזיות לכך שהנתונים יעובדו באופן בלעדי למטרות שאושרו בעבר (על ידי נשוא הנתונים), תוך שמירת הסודיות והאבטחה הנדרשות.
28. אם לנשוא הנתונים יש סיבה להאמין שהתקשורת איתנו כבר אינה מאובטחת, יש להודיע לנו באופן מיידי בהתאם לסעיף "צור קשר", להלן.
29. במידה המותרת על פי החוק החל, אנו נאחסן את הנתונים האישיים של נשוא הנתונים למשך התקופה הנדרשת כדי לאפשר או למלא את התנאים הבאים: 29.1. המטרות שלשמן סופקו נתונים אישיים אלה; 29.2. צורך עסקי ברור ומתמשך, לרבות ניהול רשומות; 29.3. דרישה לשמור רשומות שעשויות להיות רלוונטיות לכל חקירה רגולטורית או הליכים משפטיים פעילים; 29.4. לציית לכל חוק, תקנה, הליך משפטי, הכוללים, ללא הגבלה, צווי בית משפט ו/או חובות חשיפה הנדרשים על ידי רשויות ממשלתיות; 29.5. מימוש אינטרסים לגיטימיים של מלון מגדלה וגורמי צד שלישי, כגון הגנה במקרים של הליכים משפטיים וכיו"ב.
30. אלא אם התקבלה בקשה מפורשת, אנו מבקשים שנשוא הנתונים לא ישלח אלינו, או יחשוף, באמצעות השירותים או בכל דרך אחרת, נתונים אישיים רגישים כלשהם (כגון מספרי ביטוח לאומי או תעודות זהות, נתונים הקשורים למוצא גזעי או אתני, דעות פוליטיות, דת, אמונות אידיאולוגיות או אחרות, בריאות, נתונים ביומטריים או מאפיינים גנטיים, רקע פלילי, הליכים מנהליים או פליליים וסנקציות). שימוש בשירותים על ידי קטינים.
31. מלון מגדלה אינו אוסף ביודעין מידע אישי מכל אדם מתחת לגיל 18.
32. מלון מגדלה עשוי לאסוף מידע אישי מאנשים מתחת לגיל 18 כחלק מתהליך רישום האורחים, אך תמיד בהסכמת ההורה או האפוטרופוס של אותו אדם.
33. אנו רשאים לשנות ולעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת, על פי שיקול דעתנו הבלעדי, ללא צורך במסירת הודעה על כך. האחריות למודעות לשינויים הנעשים במדיניות פרטיות זו, באם נעשו, מוטלת עליכם בלבד.
34. חלק מדפי האינטרנט שלנו עשויים להשתמש בקבצי עוגיות (״Cookies״) על מנת לשפר את חווית המשתמש באתר האינטרנט שלנו, בדומה לאתרים רבים אחרים. קבצי עוגיות, כשלעצמם, אינם מספקים לנו מידע המאפשר זיהוי אישי של המשתמשים, אלא אם כן נשוא הנתונים בוחר לספק לנו מידע זה (לדוגמה, על ידי הרשמה לאחד השירותים שלנו). עם זאת, ברגע שהאורח בוחר לספק לאתר מידע אישי המאפשר זיהוי, מידע זה עשוי להיות מקושר לנתונים המאוחסנים בקבצי העוגיות.
35. קבצי עוגיות הם קבצי טקסט קטנים המכילים כמויות קטנות של מידע אשר מוצב על ידי אתר אינטרנט במחשב או במכשיר. העוגיות נועדו לסייע למחשב או למכשיר לזכור פעולות שהמשתמש עשה באתר, לדוגמה לזכור שהמשתמש התחבר, או אילו לחצנים נלחצו.
36. אנו משתמשים בעוגיות כדי להבין את השימוש באתר ולשפר את התוכן וההצעות באתרים שלנו. אנו עשויים להשתמש בעוגיות כדי להתאים את החוויה באתרי האינטרנט שלנו אליכם אישית ולהציע לכם מוצרים, תוכניות או שירותים רלוונטיים, כמו גם פרסום מבוסס-עניין או ייעודי.
37. השבתת עוגיות. דפדפנים עשויים לאפשר את השליטה בעוגיות; ניתן להגדיר דפדפנים מסוימים כדי למנוע איסוף עוגיות. אם האורח אינו מסכים לשימוש בעוגיות, על האורח להשבית קבצים אלה על ידי מילוי ההוראות לדפדפן שלו המפורטות כאן. יש לשים לב שאפשרויות מסוימות באתר שלנו עלולות לא לפעול כראוי. ארגוני קבצי עוגיות מסוימים מספקים כלים להשבתה אוטומטית של עוגיות- עיינו ברשימה של עוגיות גורמי צד שלישי אלה עם קישור לכלי ההשבתה האוטומטיים שלהם. במקרים אחרים, נשוא הנתונים יכול להשבית ולשלוט ישירות בעוגיות באמצעות כלי בקרה ייעודיים של גורמי צד שלישי.
38. אנו עשויים להשתמש בסוגים שונים של עוגיות: 38.1. עוגיות פעולה. קבצים אלה מאוחסנים באופן זמני בלבד במהלך הגלישה ונמחקים מהמכשיר כאשר הדפדפן סגור. אנו משתמשים בעוגיות פעולה כדי לתמוך בפונקציונליות של האתר וכדי ללמוד את השימוש באתר, למשל באילו דפים מבקר האורח, באילו קישורים משתמש האורח וכמה זמן נשאר האורח בכל דף. 38.2. עוגיות חיוניות. עוגיות אלה נחוצות לתפעול האתר. למשל, הן מאפשרות לחבר מועדון מלון מגדלה להתחבר וליהנות מהטבות חבר. 38.3. עוגיות פונקציונליות. אנו משתמשים בעוגיות פונקציונליות כדי לשמור את הגדרות נשוא הנתונים באתר - הגדרות כגון העדפת מטבע בעת בחינת מחירי המלונות באתר. בנוסף, אנו משתמשים בקבצי עוגיות פונקציונליות כדי לאחסן נתונים כך שנשוא הנתונים יוכל למצוא אותם בקלות בביקור הבא. קבצי עוגיות פונקציונליות מסוימים חיוניים לצפייה במפות או בסרטונים באתר. אנו עשויים גם להשתמש ב"עוגיות פלאש" עבור חלק מהתוכן המונפש שלנו. 38.4. עוגיות קבועות. קבצי עוגיות אלה אינם נמחקים כאשר הדפדפן נסגר, אלא נשמרים במכשיר של נשוא הנתונים לתקופה קצובה או עד למחיקתם. בכל פעם שנשוא הנתונים מבקר באתר, השרת שהגדיר את קובץ העוגיה יזהה את קובץ העוגיה הקבוע שנשמר במכשיר. אנו ואחרים משתמשים בעוגיות קבועות כדי לאחסן העדפות כך שיהיו זמינים בביקור הבא. 38.5. עוגיות מיקוד ופרסום. קבצים אלה משמשים לאיסוף מידע שיעזור לנו לשפר את המוצרים והשירותים שלנו, וכן לשרת את נשוא הנתונים בפרסומות ממוקדות שלדעתנו יהיו רלוונטיות עבורו. אנו משתמשים בעוגיות אלה באתרי האינטרנט שלנו לצורך יוזמות שיווק ולקמפיינים שונים. אנו עשויים גם להשתמש במספר קבצי עוגיות אנליטיים ובטכנולוגיות אחרות כדי לאפשר פרסום. 38.6. עוגיות אנליטיות. קבצים אלה אוספים מידע על השימוש באתר, ומאפשרים לנו לשפר את אופן פעולתו. הם מספקים לנו מידע מצטבר שבו אנו משתמשים כדי לפקח על ביצועי האתר, לספור ביקורים בדפים, לזהות שגיאות טכניות, ללמוד כיצד משתמשים מגיעים לאתר ולמדוד את האפקטיביות של הפרסום ושל פרסומות ממוקדות.
39. האתר משתמש בעוגיות של גורמי צד שלישי כדלקמן: 39.1. עוגיות גוגל. קבצים אלה של Google Analytics משמשים לאיסוף מידע על האופן שבו מבקרים משתמשים באתר שלנו. אנו משתמשים במידע כדי לחבר דוחות ולשפר את האתר שלנו. קבצי Cookie אלה אוספים מידע בצורה אנונימית, למשל הם מזהים את מספר המבקרים, מהיכן הגיעו המבקרים לאתר ועל אילו כפתורים לחצו. קבצי Cookie של Google כוללים גם קבצי Cookie של Google AdWords ו-DoubleClick לשם שיווק, פרסום ושיווק מחדש; אלה מאפשרים לנו לזהות מבקרים באתרי האינטרנט של שותפי הפרסום שלנו ולפנות אליהם באמצעות מידע או מודעות הקשורים לתחומי העניין שלהם. מידע נוסף על מדיניות הפרטיות של Google ניתן למצוא כאן במדיניות הפרטיות של Google. 39.2. עוגיות פייסבוק. קבצים אלה משמשים לפרסום מבוסס-עניין, כלומר מודעות שייתכן שתרצו לראות בהתבסס על פעילותכם באתרים מחוץ לפייסבוק. קבצים אלה אוספים מידע מהביקור באתר ומאפשרים קידום מודעות באמצעות פלטפורמות פייסבוק. כדי לבטל את הרישום למודעות מבוססות תחומי עניין של פייסבוק, פעלו בהתאם להוראות של פייסבוק. מידע נוסף על מדיניות הפרטיות של פייסבוק ניתן למצוא כאן במדיניות הפרטיות של פייסבוק. 39.3. עוגיות Bing. קבצי העוגיות של Bing משמשים לאיסוף מידע על האופן שבו מבקרים משתמשים באתר שלנו ולמטרות שיווק, פרסום, ושיווק מחדש. קבצים אלה מאפשרים לזהות מבקרים באתרי האינטרנט של שותפי הפרסום שלנו ולפנות אליהם באמצעות מידע או מודעות הקשורים לתחומי העניין שלהם. כדי לקרוא עוד על הפרטיות של Microsoft/Bing, לחצו כאן. צרו קשר אם אתם זקוקים למידע נוסף או שיש לכם שאלות בנוגע למדיניות פרטיות זו, אנא שלח לנו דוא"ל לכתובת [email protected], או התקשרו אלינו למספר 04-620-9900.
Magdala Hotel - Fast Wifi
אינטרנט אלחוטי מהיר במיוחד
Magdala Hotel - Free Parking
חניה בחינם
המלון אינו כשר
המלון אינו כשר
Magdala Hotel - Cozy Bathrobes and Slippers (in Suites)
חלוקי רחצה ונעלי בית מפנקים (בסוויטות)
Magdala Hotel - Meeting Room
חדר ישיבות
Magdala Hotel - Swimming Pool
בריכת שחייה
Magdala Hotel - Gym
חדר כושר
Magdala Hotel - Air Conditioning (Heat and Cold)
מזגן קירור וחימום